allNATURall

Natural option for all of us

Supesponsor la superblog.

Leave a comment

Ultima proba la superblog, un feedback pentru organizatori si sponsori. Sunt multe intrebari, o sa le iau in ordine:

Acum, la finalul SuperBlog 2012, ce parere ai despre competitie? Mă bucur că am intrat în competiţie, mă bucur că am ajuns la final şi cred că am învăţat multe lucruri. O experienţă destul de lungă şi de extenuantă pe alocuri, dar all in all e pozitivă.

Ce ti-a placut, ce nu ti-a placut si de ce? Mi-a plăcut că există bunăvoinţă, că se doreşte ca lucrurile să meargă într-o direcţie cât mai bună. Nu mi-a plăcut lipsa de transparenţă, faptul că există un grup nepopularizat în care sponsorii vin şi explică motivaţiile pentru un public elitist. 

Cum ti-au parut temele? Orice pădure are şi uscături. Dacă ar fi fost chiar imposibile probabil că nu le-aş fi atins deloc. 

Care tema ti-a placut cel mai mult? Legenda, Tehnologia peste 50 de ani, 

Ce sugestii ai pentru imbunatatirea competitiei in editiile viitoare? Ce ai face altfel sau, dimpotriva, ce ai dori neaparat sa ramana la fel ca in acest an? Ar fi multe de spus, probabil o să mai scriu un articol pe tema aceasta.

Daca ai participat si la vreuna sau mai multe din editiile anterioare, cum a fost, prin comparatie, SuperBlog 2012? Nu e cazul.
In ceea ce priveste sponsorii si jurizarea, care este preferatul tau si de ce? Oktal si Delaco. Motivul e simplu, au dat feed-back articolelor. Până la urmă, orice blogger, fie el chiar superblogger scrie pentru feed-back. Nu credeţi că vroiam nu ştiu ce comentariu de 3 pagini, un simplu “succes!” ar fi fost suficient pentru a consolida o imagine de supersponsor.

Ce alti sponsori ai dori sa sustina aceasta competitie? O companie de teatru, ikea, agentii de turism.

Atat pentru acest an, mult succes cu SuperBlog 2013 :)!

Author: cristinallnaturall

Invat lucruri noi in fiecare zi. Experimentez de cate ori am ocazia. Si incerc sa conving ca "a face" e la fel de usor cu "a cumpara" dar mult mai frumos si foarte profitabil.

Scrie si parerea ta!