allNATURall

Natural option for all of us

Creeaza-ti propriul sapun natural! //Experiment\\

8 Comments

Iata ca vara mi-a dat imboldul pentru un experiment pe care il planuiesc de ceva vreme. El se datoreaza in special reactiei pe care o stranesc sapunurile mele la oamenii deja familiarizati cu ideea de sapun natural si tot ce reprezinta folosirea lui.

Ca sa intelegeti la ce ma refer o sa spun ca prima reactie la vederea unui sapun natural nu este de WOW. Nici nu are de ce sa fie, sapunurile nu au culorile celor obisnuite si nici mirosurile sintetice ametitoare. Odata ajunse insa in savoniera si sub dus cu proaspatul proprietar situatia se schimba dramatic. Este evident ca persoana care a folosit o data sapun natural nu se va mai intoarce de buna voie la sapunurile care usuca si descuameaza pielea dar, odata cu asta, omul devine automat si foarte preocupat de posibilitatea de a gasi sapunul perfect pentru pielea sau pentru starea lui de spirit. Dupa ce incearca 3-4-5 variante, deja si-a format o parere si are propriile asteptari care se intampla sa nu fie in concordanta cu imaginatia sau cu stocul furnizorului.

Aici intervine experimentul meu. Am facut un chestionar cu lucruri care consider ca se pot schimba pentru a obtine sapunul perfect. Sunt mii de combinatii posibile si chiar si asa exista o rubrica in care puteti cere ingrediente la care eu nu m-am gandit.

Ce aveti de facut voi? Ei bine, nu-i deloc la fel de simplu cu a alege un sapun din raft, dar sper ca va merita efortul. Mai jos aveti linkul catre un chestionar pe care il completati https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dENMbXhmOXpFN0xpb1hlYjRaYWZHZFE6MQ si il trimiteti.

Dupa ce il primesc va voi contacta pentru a stabili restul detaliilor si intrati in linie drepta pentru primirea sapunurilor ideale.

Atentie! Cantitatea minima este de 5oog!

Ce spuneti? Va inhamati la munca de creatie? Eu sunt tare curioasa ce va iesi🙂.

Author: cristinallnaturall

Invat lucruri noi in fiecare zi. Experimentez de cate ori am ocazia. Si incerc sa conving ca "a face" e la fel de usor cu "a cumpara" dar mult mai frumos si foarte profitabil.

8 thoughts on “Creeaza-ti propriul sapun natural! //Experiment\\

  1. Buna,eu pesonal LE ADOR,vreau sa vb,fiind ca ne fascineaza pe mine si pe fiica mea aceste sapunuri naturale.Am un mare regret in schimb sa vad cum se cumpara acele sapunuri de1 s-au de 3 lei,din lipsa fondurilor-ma gandesc.Trebuie lucrat inca mult la conceptia si mentalitatea omului,fiind ca respectul de sine,la multi lasa de dorit,tocmai din lipsa banilor.Situatie bine cunoscuta de noi toti.Daca imi puteti da orice sfat,il voi primi cu mare drag si bucurie.Va doresc sanatate maxima si bucurii depline.Doamne ajuta!

    • Buna Mariana!
      Pot sa spun ca nu doar lipsa banilor impiedica oamenii sa foloseasca produse de buna calitate. Reclamele spala creierul, aria de distributie e destul de restransa, daca vorbim strict de sapun la Plafar gasesti si sapunuri transparente cu insertii turcoaz si aroma de capsuni in acelasi loc cu sapunurile naturale, iar vanzatoarea jura ca-s la fel…
      Ceea ce insa ma bucura e ca persoanele care au inceput sa foloseasca nu se mai intorc asa usor la variantele obisnuite, dar mai e mult pana departe🙂.

      Mult spor si tie si fetei sa gasiti sapunurile perfecte. Sau sa le creati voi🙂.

  2. Multumesc pt promtitudinea raspunsului,sincer nu ma asteptam.Atat mi-as dori doar sa tinem legatura,vreau sa invat sa fac,deocamdata…cumparam.Te rog sa ma ajuti,daca poti.Numai bine va doresc!

  3. Atat de mult imi plac sapunurile tale incat mai.. ca-mi vine sa le iau pe toate. Uite, daca esti de acord m-am gandit,dar cu ajutorul tau sa cream un sapun special facut pt pielea mea sensibila. Eu o sa-ti scriu in chestionar cele de trebuinta si nu in ultimul rand vreau sa te intreb: pot sa bifez mai multe uleiuri sau ma rezum numai la unul?! Multumesc

    • Poti alege cate uleiuri doresti, oricum dupa ce completezi chestionarul eu iti voi trimite un mail in care stabilim exact ce si cum, raspunsul la acela reprezinta de fapt confirmarea.
      La ce ingrediente e sensibila pielea ta?

  4. Pingback: Săpun de mărţişor – 2 – Cafea şi ulei de migdale | allNATURall

  5. Pingback: Un pic de atentie | allNATURall

Scrie si parerea ta!

