allNATURall

Natural option for all of us

DIY – schimba ambalajul fardurilor

Leave a comment

De ceva vreme tot aud in stanga si in dreapta de kitul de sprancene de la Essence. Bun cum altul nu-i, ieftin ca braga dar cu un mare defect: ambalajul. Eu trebuie sa spun ca la capitolul sprancene stau… prost putin spus. Una dintre sprancene este arcuita iar alta rotunda si cred ca am spus tot. De vreo trei ani de cand folosesc doar farduri pudra am avut diverse nuante pentru retusul sprancenelor: mai inchise sau mai deschise toate contineau si un subton rosu, de aceea am cam ezitat sa-l cumpar pe cel de la Essence.

Totusi, cand mi-am facut curaj m-am lovit si eu de ambalajul, ba chiar l-am rasturnat in mai multe cazuri. Ca sa nu mai lungesc vorba, am hotarit sa mut culorile in alt ambalaj inainte sa renunt la el. Am folosit pentru asta urmatoarele:

– o cutie de la un fard mono (expirat🙂 )

– o surubelnita dreapta foarte subtire

– adeziv

– o foaie de protectie a mesei (de fardul expirat🙂 )

1

Primul lucru facut, am scos fardul din ambalaj. Forma metalica este foarte bine lipita, am lasat-o in locul ei.2 Etapa 2. Am scos fardul din ambalajul Essence. Foarte simplu, tragand un pic de plastic si introducand surubelnita. Impingand surubelnita se dezlipeste culoarea cu tot cu tavita. Acelasi pas se repeta si pentru a doua tavita.

3 O etapa intermediara care insa nu e pozata este stergerea ambalajului cu alcool sanitar pentru o buna aderenta a adezivului. Dupa stergere in capac se toarna o cantitate de adeziv suficienta pentru a lipi cele doua tavite una langa alta, dar lasand loc sa fie desfacute in parti (in caz ca se termina una dintre culori🙂 ).

4

Cele doua tavite cu fard se aseaza pe adeziv, se preseaza pentru uniformizare si se lasa sa se usuce. Adezivul pe care il folosesc eu se usuca in aproximativ 15minute.

5

Ca sa nu va plictisiti cat se usuca lipiciul va propun si o modalitate de a avea la purtator si pensula originala. Pentru asta aveti nevoie si de o foarfeca. Din ambalaj se decupeaza amprenta pensulei, rotunjing colturile si pastrand cat mai mult din suprafata plana a formei. 6 Pe partea plana se pune adeziv in fir subtire.

7

Si se lipeste pe capacul noului ambalaj, lasand un capat (cel cu perii) in afara, pentru a putea scoate peria usor.DSC_0030

Asta a fost toata afacerea. Nu e greu, nu?

Dupa cum vedeti eu n-am avut decat acest ambalaj, de o forma complet diferita. Cu siguranta pentru persoanele care au truse de diverse forme va fi mai simplu sa integreze cele doua culori intr-un ambalaj care va deveni multifunctional. Aceasta metoda se poate folosi si pentru a transforma o trusa din care nu folositi decat cateva culori in una mult mai complexa, adaugand blush, gloss etc. din alte ambalaje.

Incearca cineva?

Author: cristinallnaturall

Invat lucruri noi in fiecare zi. Experimentez de cate ori am ocazia. Si incerc sa conving ca "a face" e la fel de usor cu "a cumpara" dar mult mai frumos si foarte profitabil.

Scrie si parerea ta!

