allNATURall

Natural option for all of us

Cum se aplică dermatograful lichid?

2 Comments

… sau eyelinerul, mai răspândit.

Am primit de curând un tuş negru. Nu am mai folosit de prin facultate şi nici atunci nu cred că eram expertă în linierea cu precizie. Acum însă, puţin spus dezastruos primul rezultat. Nici al doilea n-a strălucit. Înainte de a treia încercare însă am făcut o incursiune pe net şi deja văd dezastrele într-o nouă lumină. Muuuult mai puternică😦. Dar nu mă dau bătută, încerc toate stilurile până se termină sau se usucă sticluţa.

Vreţi să vedeţi şi voi ce ştiu unii să facă cu două mâini dibace şi un eyeliner?

Sursa aici, cu pozele mult mai mari şi un tutorial video.

Altă maestră a tuşului am găsit aici. Modelele ei sunt mult mai extravagante, cred că îţi trebuie ceva cursuri înainte de-a reuşi. În plus mai trebuie şi evenimentul potrivit pentru o astfel de capodoperă. Mie una şi câteva din cele clasice mi se par dramatice… Oricum succes dacă vă propuneţi dintre cele artistice.

Merită să vizitaţi site-ul, chiar dacă nu e într-o limbă cunoscută, măcar ca să vedeţi ce arsenal de perii şi dermatografe se folosesc pentru obţinerea acestor minunăţii.

Şi ultima găselniţă, culmea fiţelor, asortarea machiajului la firma hainelor (sau  a poşetei):

Mărturisesc că pe mine m-a amuzat copios această poză datorită ultimului model de pe rândul 5 (în dreapta lui Gianfranco Ferre), imaginându-mi cum ar arăta desenul asortat la un  “costum naţional” românesc, şi ca să vedeţi şi voi amuzamentul, cam în acest context:


Doamnele le-am găsit pe okazii.

Concluzia după câteva ore de navigat? E greu, dar rezultatele merită efortul.

Author: cristinallnaturall

Invat lucruri noi in fiecare zi. Experimentez de cate ori am ocazia. Si incerc sa conving ca "a face" e la fel de usor cu "a cumpara" dar mult mai frumos si foarte profitabil.

2 thoughts on “Cum se aplică dermatograful lichid?

  1. Wow, cate inspiratie! Nici eu nu l am mai folosit de un secol🙂
    Natalia

Scrie si parerea ta!

