allNATURall

Natural option for all of us

Punem peria de câini la treabă?

Leave a comment

La ultima vizită într-un salon, în timp ce-mi descurca părul înainte de tuns, stilistul îmi vorbea într-una de Tangăltiizăr. Că e bun, că nu se mai rupe părul, că descurcă mai rapid, masează şi multe alte chestii pe care le-am uitat când l-am văzut cu tot cu preţ în toată splendoare unui perii uriaşe şi roşii de 70Ron. În fine, uit episodul până azi, când găsesc următorul filmuleţ pe youtube:

Abia acum am înţeles de ce nu mi se părea un gadget în care să investesc. Pentru că n-am căţel. Şi pentru că dacă îmi trebuie neapărat, pot să-l iau de la pet shop la un preţ mai mult decât convenabil. Deşi ca să fiu fair play, 70Ron e Tangle teezer în salon, pe net preţul lui e “doar” 50Ron.

Ce spuneţi, încercaţi o perie de căţel să vă descurcaţi părul după spălat?

Author: cristinallnaturall

Invat lucruri noi in fiecare zi. Experimentez de cate ori am ocazia. Si incerc sa conving ca "a face" e la fel de usor cu "a cumpara" dar mult mai frumos si foarte profitabil.

Scrie si parerea ta!

