allNATURall

Natural option for all of us

Săpun de mărţişor – 2 – Cafea şi ulei de migdale

Leave a comment

Cred că din săpunurile pe care le-am făcut eu până acum cel mai repetat este cel cu cafea. Am văzut şi în preferinţele celor care au vrut săpunuri personalizate că această cafea are ceva magic, de se tot repetă în reţete.

Eu am făcut acest săpun ca să completez săpunul cu miere, cu unul special pentru corp. E un săpun care oferă un scrub viguros, dar lasă pielea hidratată datorită uleiului de migdale pus ca extragrăsime. Mirosul de cafea după părerea mea nu mai are nevoie de vreo prezentare, eu am mai pus pentru a-l sublinia şi un pic de ulei esenţial de cuişoare, melissa şi bineînteles tea-tree.

Părţile albe sunt puse special să mai îndulcească senzaţia de scrub. Asta pentru că de acest Mărţişor am primit multe comenzicare vor merge la domniţe care nu au mai folosit săpunuri naturale. Vă vine să credeţi că ele există în ciuda penuriei de săpunuri handmade de pe piaţă?

Să le folosiţi cu plăcere doamnelor!Sapun cu cafea si cuisoare

 

Author: cristinallnaturall

Invat lucruri noi in fiecare zi. Experimentez de cate ori am ocazia. Si incerc sa conving ca "a face" e la fel de usor cu "a cumpara" dar mult mai frumos si foarte profitabil.

Scrie si parerea ta!

