allNATURall

Natural option for all of us

Inspiratie IKEA

Leave a comment

De ceva vreme am în gând să găsesc o soluţie pentru organizarea eşarfelor. Nu trebuia decât să dau un search pe google dar ideea a venit mai usor, de la Ikea.

De ce avem nevoie:

– 1 umeras rigid (al meu e de lemn)

– inele de lemn (ale mele sunt rămase de la o draperie)

– aţa de bumbac (sau orice aţă mai grosuţă)

– o croşetă

– foarfecă

1

Modul de lucru e extrem de simplu. Se îmbracă un inel în 10 picioruşe croşetate, apoi se trece la altul, alte 10 picioruşe, altul, alte 10 picioruşe, şi tot aşa până se unesc toate inelele. La cele de sus se fac 10 pe cerc si 10 pe umeraş. Rezultatul? Iată-l!

2

Şi cum arată cu eşarfele mele cu tot.  Acum realizez că mai mergea un rând, o să-i fac un upgrade curând.

3

Vă place modul acesta de aranjare al eşarfelor?

Author: cristinallnaturall

Invat lucruri noi in fiecare zi. Experimentez de cate ori am ocazia. Si incerc sa conving ca "a face" e la fel de usor cu "a cumpara" dar mult mai frumos si foarte profitabil.

Scrie si parerea ta!

