allNATURall

Natural option for all of us

Vreau să fiu responsabil de FB

Leave a comment

Ultima probă notată la Superblog – sincer nu credeam că ajung până aici🙂 – cu o temă oarecum discriminatorie. Cum am promova noi unul sau mai mulţi dintre partenerii media ai Superblog. Eu chiar nu am mare habar despre jurnalism, media şi alte lucruri de genul ăsta, dar dacă ar fi totuşi să lucrez pentru unul dintre ei mi-aş dori să fiu responsabil cu Facebook-ul. Nu cred că există această meserie încă, de aceea o să descriu pe scurt rolul ei:

–         Dacă aş lucra pentru RadioLynx aş pune cu o zi înainte de o emisiune o poză care să reflecte oarecum tema şi aş întreba „publicul” ce părere are despre subiect. Dacă ar fi un invitat special aş face un mic teasing cu indicii despre persoana invitată, cel care spune primul despre cine e vorba fiind recompensat cu o întrebare pusă în direct invitatutului.

–         Dacă aş lucra pentru Photo Magazine posibilităţile ar fi practic infinite, pentru orice poză din revistă s-ar putea face diverse acţiuni, de pildă aceeaşi fotografie făcută din alt punct de vedere sau poate folosirea altor filtre în photoshop. Sau chiar concursuri de genul: cu ce aparat a fost făcută această poză, în ce ţară, la ce oră…

–         Dacă aş lucra pentru jurnallifestyle.ro mi-ar plăcea să cer părerea publicului FB cu privire la temele abordate

–         Dacă aş lucra pentru trilulilu.ro aş vrea să ştiu ce anume şi-ar mai dori să găsească pe site cei care urmăresc pe FB siteul

–         Dacă aş lucra pe 121.ro aş face diverse sondaje, să văd cum se regăsesc cititoarele în temele abordate, ştiut fiind faptul că femeile sunt foarte schimbătoare.

–         Dacă aş lucra pentru bloguri – robineţel.ro, arenait.net, obisnuit.eu, moneywatch.ro aş provoca publicul să aibă reacţii la articolele scrise. Şi probabil ar trebui să inventez şi butonul de dislike, că nu-i obligatoriu ca toată lumea să placă pe toată lumea, nu?

–         Dacă aş lucra pentru connect.ro aş pune sub lupă în fiecare zi câte un articol cu întrebări bine ţintite ca să vedem cât de bine vor prinde noutăţile în ţărişoara noastră.

–         Iar dacă aş lucra pentru prwave chiar nu ştiu ce aş mai putea face, că fac ei deja tot🙂

https://i2.wp.com/super-blog.eu/wp-content/uploads/logouri_parteneri_media_SB2012.jpg

Şi cum aş promova Superblog dacă aş fi partener? Păi dacă am început pe FB, tot pe FB, nu? Înainte de începerea concursului aş pune teme din ediţiile anterioare provocând publicul să-şi spună ori părerea, ori să scrie un miniarticolaş pe FB. După începerea concursului – temele în curs să fie analizate şi răs-analizate, eventual articole în temă să fie „notate” şi de alte persoane – neimplicate în concurs şi cu atitudine evident mult mai obiectivă.

Cu asta declar încheiată participarea mea la superblog, mă îndoiesc sincer că o să fiu vreodată responsabilă cu FB, dar e o idee dacă vreau vreodată să mă reprofilez, nu?

Author: cristinallnaturall

Invat lucruri noi in fiecare zi. Experimentez de cate ori am ocazia. Si incerc sa conving ca "a face" e la fel de usor cu "a cumpara" dar mult mai frumos si foarte profitabil.

Scrie si parerea ta!

