allNATURall

Natural option for all of us

Wishfull thinking: următorul meu card de memorie

Leave a comment

Când am văzut proba propusă de magazinul Azerty la superblog (cum vedeţi viitorul unităţilor de stocare?) nu mi-a venit în cap decât un răspuns:

WIRELESS!!!

Eu chiar nu ştiu cum nu s-a ajuns încă să fie la oferta HDD Extern fără cablu. Sau cardul de memorie pe care să-l păstrezi în portofel. Oare eu sunt singură împrăştiată care ba îl uită la serviciu, ba acasă, ba îl ia p-ala de 16 giga şi îl lasă p-ăla de 32 când trebuia invers? Sau, cel mai tare, când iau hardul dar uit cablul.

Şi mai trebuie să aibă adaptoare. Adică ăla din portofel să se potrivească şi la aparatul foto, şi la dvd player, şi la telefon dar şi la cd playerul din maşină, fără să trebuiască să-mi cumpăr alte scule🙂.

Deci drag juriu de la Azery, dacă găsiţi aşa ceva, vrem şi nooooi! Două, că mai ştiu pe cineva interesat. Serviciul Cloud e o idee, dar nu când lucrezi cu date confidenţiale şi politica firmei nu permite astfel de norişori. Adică niciun fel de norişori🙂.

Ce mi-ar mai trebui mie? Să fie de oţel cel puţin, chiar mai bine din titan. Am o colecţie de carduri lovite, stricate, dezmembrate care au implicat o mulţime de date pierdute😦.

Şi ultima, dar nu cea din urmă, să aibe o posibilitate de recuperare a datelor chiar şi în caz de catastrofă nucleară.

Se poate? Nu se poate? Eu sper să se poată. Şi repede🙂.

Articol scris pentru Superblog 2012.

Author: cristinallnaturall

Invat lucruri noi in fiecare zi. Experimentez de cate ori am ocazia. Si incerc sa conving ca "a face" e la fel de usor cu "a cumpara" dar mult mai frumos si foarte profitabil.

Scrie si parerea ta!

