allNATURall

Natural option for all of us

Ce mi-am luat de la Gaudeamus

Leave a comment

Acum vreo câteva săptămâni a fost un târg de beauty. Nu ştiu câtă lume a fost acolo, dar blogosfera era invadată de genul ăsta de postări, intitulate la indigo ce mi-am luat de la beauty expo. Cred că de invidie că n-am fost la beauty expo scriu postarea de azi.

În primul rând trebuie să spun că nu am putut să intru în diverse standuri. Humanitas e unul, dar nu e singurul. Sugerez pe această cale organizatorilor, dar şi editurilor care plătesc probabil cu vârf şi îndesat prezenţa de la parter să se orienteze spre etaj sau mezanin. Cu siguranţă altfel ar arăta fluxul de clienţi care merg într-o direcţie oarecare, faţă de cei care se întorc efectiv în loc ca să vadă şi cealaltă vitrină. Trebuie să încercăm să gândim un pic outside the box şi să evităm gloatele dezorganizate, mai ales la evenimente de genul acesta. Nu credeţi?

În al doilea rând am avut foarte puţin timp la dispoziţie. Deci am evitat cozile lungi deşi cu durere am renunţat la unele titluri😦.

Explicaţiile fiind date, în ordine de sus în jos:

 

 

1. Café Crème 4. Preţ de târg 5ron.

2. Difficultes grammaticales. Tot de la centrul de carte străină Sitka, deşi n-o văd pe site. 15ron.

3. Ce a văzut câinele. Malcolm Gladwell

4. Cheia. Simon Thone. 30ron

5. Sanctus. Simon Thone. 30ron

6. Cum câştigăm timp.  Marion Kustenmacher, Werner Kustenmacher 13 ron.

7. Poker în infern.  Florian Lafani. Gautier Renault. 21ron.

La editura All aveau încă o ofertă, la două cărţi cumpărate, la preţuri mai mici decât pe site după cum vedeţi, aveai o reducere de 10 ron. Deci cărţile cumpărate de mine au costat în total 74ron.

8. 6 obiceiuri ale celor mai eficienţi manageri. Stephen E. Kohn. Vincent D O”Connell. 10 ron – mai mare ca pe site-ul EVZ. Ce-a fost asta? Nesimţire oare? Da, bineînţeles🙂.

9. Opriţi aceasă depresiune. Acum! – Paul Krugman.

Aş mai fi vrut şi cartea aceasta de la editura Publica Dă lovitura! de Gary Vaynerchuck dar mi s-a părut preţul mai mare decât pe site. Şi am avut dreptate😦.

10. Carte de colorat Chuggington cu DVD de la editura Egmont. Sunt nişte locomotive vesele pe care le iubeşte fi-miu. Am precizat vesele pentru că mie Thomas and Friends mi se pare un pic creepy pentru ei. 20ron.

Şi gata! Că mai am trei cărţi începute şi un raft întreg care aşteaptă să ies la pensie🙂. Dar ca să continui tonul în care am început articolul, voi, fetelor, ce v-aţi luat de la Gaudeamus?

 

 

 

Author: cristinallnaturall

Invat lucruri noi in fiecare zi. Experimentez de cate ori am ocazia. Si incerc sa conving ca "a face" e la fel de usor cu "a cumpara" dar mult mai frumos si foarte profitabil.

Scrie si parerea ta!

