allNATURall

Natural option for all of us

Vă gândiţi deja la cadouri?

2 Comments

Mai e până la Crăciun, dar acum Moş Nicolae🙂. Pentru Nicolete, pentru cei care vor să-l ajute pe Moş Nicolae, dar nu numai, am o ofertă specială, şi anume un set compus din:

  • 2 săpunuri la alegere dintre

săpun cu cafea

săpun cu turmenic,

săpun baby (nu mai găsesc linkul😦 )

şampon solid

De ce e specială oferta asta? În primul rând pentru că am schimbat puţin ideea de iarnă cu miros de scorţişoară, brad şi cuişoare – cu arome de cafea, cocos, mango şi cacao – bineînteles doar pentru balsamul de buze şi sare. Un fel de iarnă tropicală dacă mi se permite exprimarea🙂.

Şi al doilea motiv este că această combinaţie costă 40ron.

Note de subsol:

– săpunurile au între 80 şi 100g şi deocamdată am şi sub formă de floare. Nu multe🙂.

– glossul va fi făcut la cerere, cu sau fără culoare, cel din poză e din trusa mea, şi nu, nu îl dau .

– farfuria în care stă sarea e doar cu titlu de prezentare, pentru sare am punguţe cu fermoar.

– şi, doar ca ca să mă laud, am primit un refresh la stocul de arome superbe. Mulţumesc🙂.

Author: cristinallnaturall

Invat lucruri noi in fiecare zi. Experimentez de cate ori am ocazia. Si incerc sa conving ca "a face" e la fel de usor cu "a cumpara" dar mult mai frumos si foarte profitabil.

2 thoughts on “Vă gândiţi deja la cadouri?

  1. Adica sa ma oftici pe mine, nu lauda ! :)) Cred ca ar fi momentul sa dau “iama” in aromele alea ca nu se mai poate asa !😀
    Spor la toate cele ! :*

Scrie si parerea ta!

