allNATURall

Natural option for all of us

Maraton pe balcon

2 Comments

Am un program foarte strict. Ca majoritatea oamenilor de altfel, ca să ajung la 8 la serviciu trebuie să mă trezesc la maxim 6 şi 10 minute. De acolo trebuie să plec spre casă la maxim 6 fără un sfert ca să ajung să-l iau pe fiul meu de la grădiniţă. Apoi masa, joaca, baia şi gata ziua. Weekend-ul? O goană după cumpărături, un pic de relaxare şi bineînţeles restanţele de menaj din cursul săptămânii. O invidiez pe cumnata mea care are un program foarte flexibil şi care îşi include în programul zilnic şi sala.

Cum noul meu job este prin excelenţă unul static, în ciuda scaunelor ergonomice, la sfârşitul zilei eşti complet anchilozat. Cum şi soţul are acelaşi tip de job, şi un program asemanător dar complementar pe al meu nici el nu are cum să ajungă la sală aşa că a trebuit să ne adaptăm din mers. Sau din alergat mai bine spus. Ne-am luat o bandă de alergare, am analizat mai multe idei înainte să o găsim în oferta real,- dar suntem mulţumiţi de ea şi de posibilităţile pe care ţi le oferă.

Mai precis poţi să alergi un sfert de oră, de exemplu în timpul în care aştepţi să se fiarbă carnea pentru supă. Altfel timpul ală nu mi-ar fi fost suficient nici să ajung până la sală.

În plus, nu contează dacă plouă, dacă ninge, dacă sunt câini maidanezi, dacă sunt sau nu trotuare, cu banda de alergat eşti la adăpost de toate.

Vă place ideea? Aveţi loc pe balcon pentru ea :)?

Poza o am de pe site-ul real,-  şi am lăsat-o needitată pentru că îmi doresc şi o modalitate de a beneficia de masaj fără a merge la salon. Ideea unei mese e super, mai rămâne de găsit o persoană pricepută.

Articol scris pentru Superblog 2012.

 

Author: cristinallnaturall

Invat lucruri noi in fiecare zi. Experimentez de cate ori am ocazia. Si incerc sa conving ca "a face" e la fel de usor cu "a cumpara" dar mult mai frumos si foarte profitabil.

2 thoughts on “Maraton pe balcon

  1. Superb! M am regasit in cuvintele tale …. Eu inca visez de ceva ani sa alerg dimineata dar raman la capitoulul vis🙂

Scrie si parerea ta!

