allNATURall

Natural option for all of us

Şi în magazin online? De ce nu!

Leave a comment

Chiar că proba asta de la SuperBlog a picat cum nu se poate mai bine. M-am uitat în mai multe rânduri pe diverse site-uri ca să intru și eu în rândul lumii, cu un magazin online, că pe mail/blog e destul de greu de ținut cont de toate aspectele unei vânzări. Că nu am reușit să mă conving să am unul e destul de evident, din păcate😦, dar nu-i încă timpul pierdut însă.

Cei de SpringShop.ro întreabă ce aş schimba la ei pe site. Nu știu dacă aș putea schimba ceva, nu mă simt nici concurent tehnic dar nici creativ, o să dau părerea concurentului care are nevoie de un magazin on-line dar are cunoştinţe medii de IT şi un obiect de activitate mititel:

– Pe prima pagină DEMO-ul (și când va fi gata testul) cu invitația clară de a-l testa. Pentru că da, este destul de clar că e un magazin de magazine online, dar vrem să vedem pe fereastra lui. Și tot acolo, dacă nu sunt confidențiale, proiecte deja făcute.

– Pe pagina cu prețuri o estimare -aproximativă – despre ce știu să facă de exemplu cei 3Gb de trafic, ce anume încape în 100Mb etc. Știu că acum toți IT-iștii au dat ochii peste cap, îmi asum asta, dar sunt sigură că ar fi o informație foarte utilă pentru un producător de brânză de bivoliță de exemplu, care vrea un magazin on-line. O pun tot aici, deși cred că ar trebui separat. Traducerea lui SEO pentru omul de rând, sau tot pentru vânzătorul de brânză de bivoliță. Termenii sunt extrem de tehnici, textele conţin neologisme şi frazele sunt alambicate… e greu să rămâi cu ceva după ce citeşti bucata respectivă. Fiind un text cu număr de cuvinte impus mă rezum la fraza asta: “Un sitemap XML nu te va ajuta să ai poziții mai bune în Google, dar va ajuta motoarele de căutare să descopere mai repede și să includă în indexul său paginile website-ului.” Cine să includă şi al cui index? Dacă te descoperă mai repede logic ar fi să treci înaintea celor care sunt descoperiţi mai târziu, nu? Şi cred că şi un spell check ar fi util, am găsit câteva cuvinte scrise greşit intenţionat (mausul) sau neintenţionat (vizitorilor).

– Pagina de contact reunită cu cea de suport cred că ar da mult mai bine.

Paragraful acesta este un fel de bonus, un lucru pe care aș vrea să îl văd este o ofertă pentru cei ca mine. Adică vânzători de week-end care au multe pauze. Mă gândesc la o variantă în care să pot închide magazinul o săptămână sau două în care sunt foarte prinsă la serviciu sau sunt în vacanţă, variantă în care să mi se scadă din costul abonamentului.

Articol scris pentru Superblog 2012.

Author: cristinallnaturall

Invat lucruri noi in fiecare zi. Experimentez de cate ori am ocazia. Si incerc sa conving ca "a face" e la fel de usor cu "a cumpara" dar mult mai frumos si foarte profitabil.

Scrie si parerea ta!

