allNATURall

Natural option for all of us

Nopţi de cerneală

Leave a comment

Iubita mea,

În anul care a trecut am învăţat înţelesul ascuns al conjugarii  verbelor la persoana întâi plural. Ştiu acum că “să visăm” înseamnă că orice dorinţă poate căpăta contur. Ştiu că “să facem” traduce imposibilul în realitate. Şi că “să vorbim” înseamnă în primul rând să ascultăm. Şi mai ştiu că “să ne iubim” e o flacără mereu mai intensă, mai înaltă şi mai caldă cu fiecare zi ce trece.

Pentru că împlinim un an împreună pe 14 februarie, de ziua îndrăgostiţilor vreau să-ţi propun să continuăm să vorbim la plural întotdeauna, sau, şi mai bine, aş vrea să fii

Mienne pour le jour et pour la nuit,
Mienne pour l’amour et pour la vie,
Mienne pour toujours jusqu’à la fin des temps,
Et aussi pour un temps un peu plus court.
Avec moi dans le ciel,
Avec moi dans l’enfer,
Ensemble pour le miel,
Ensemble pour l’amer.
Laisse moi que je te fasse tous les serments,
et avec toi je veux que les démentes.

În “Nopţi de cerneală” sunt doar 6 nopţi de dragoste povestite. Vreau să le citeşti pe toate, şi să vrei ca împreună să împărţim măcar 16000.

Te iubesc.

Declaraţie de dragoste scrisă pentru Etapa a XV-a a Super blog 2012.

Versurile în franceză sunt o adaptare după Luc Plamond şi înseamnă

“a mea ziua şi noaptea,
a mea pentru dragoste dar şi pentru viaţă,
a mea pentru totdeauna până la sfârşitul zilelor,
dar şi pentru un timp mai scurt.
Cu mine în cer, cu mine în infern,
impreună la miere dar şi la fiere.
Lasă-mă să-ţi fac toate jurămintele,
şi tot cu tine să le încalc.”

Author: cristinallnaturall

Invat lucruri noi in fiecare zi. Experimentez de cate ori am ocazia. Si incerc sa conving ca "a face" e la fel de usor cu "a cumpara" dar mult mai frumos si foarte profitabil.

Scrie si parerea ta!

