allNATURall

Natural option for all of us

Laptopul meu

Leave a comment

Chiar că nu mă așteptam să ajung să vă vorbesc de laptopul meu, dar dacă cei de la magazinul Azerty au lansat întrebarea cum de l-am ales, atunci cred că o să revoluționez eu lumea calculatoarelor portabile cu poza din finalul postării.

Ca să vă faceți o idee totuși și criteriile de care am ținut cont când l-am ales cred că e bine să vă spun că nu mă mai joc jocuri demult. Preocupările mele sunt legate 90% de internet si de blog, restul 10% sunt aplicații de editare fotografii si office. Și cum nici nu cred că în următorii doi ani n-o să devin nu mă interesează să am ”cel mai… procesor, cea mai… memorie”. Ca să zic așa caut undeva media în ceea ce privește performanțele. Dar trebuie să aibă un hard mare și culorile monitorului întru-un anumit fel. Nu pot să vă descriu exact fenomenul ăsta cu monitorul, de obicei mai reglez și eu contrast, luminozitate etc, dar sunt unele cărora nu prea ai ce să le faci că tot obositoare sunt. Mai vreau să aibă și usb-uri cat de multe si cititor de carduri.

Al doilea aspect este legat de faptul că îmi place să călătoresc. Și cel puțin când călătoresc în interes personal am bagaje puține și nici nu-mi place să mă împrăștii prin mai mult de două cutii în aeroport. Deci mic să fie, și neapărat ușor că altfel nu se mai încadrează în limita de bagaj de mână🙂.

Garanția mă interesează în mod deosebit pentru că am antecedente destul de urâte. 3 ani, că nu se știe. Și firma este importantă, nu atât ca rezonanță ci tot în ceea ce privește garanția, unde e service-ul, review-uri pe net de la cei care au ”vizitat” service-ul, care au fost motivele…

Mai trebuie să fie şi cât mai silenţios pentru că mai scriu şi în timp ce doarme lumea şi să nu coste mai mult decât o Dacie din 1990.

Pe baza tuturor celor de mai sus laptopul meu este:

Și pentru că v-am ținut prea mult în suspans, iată cum arată laptopul vişiniu de obicei.

 

Ok, îmi asum faptul că s-ar putea sa fiu depunctată la proba asta pentru modul în care (nu) am grijă de netbook-ul meu, dar chiar se potriveşte în aproape toate poşetele, potvire însemnând că are loc laolaltă cu toate acarateurile🙂.

Pentru cei care se gândesc de ce oare nu-mi iau tabletă: nu m-am acomodat cu ideea de touchscreen la viteza pe care o am eu la scris. Am senzatia că uit ce am avut în gând până termin de scris pe touch. Și e valabil și la sms-uri😦.

Articolul este scris pentru SuperBlog 2012 iar poza e luata de pe azerty.ro. Nu pozele cu poşeta🙂.

Author: cristinallnaturall

Invat lucruri noi in fiecare zi. Experimentez de cate ori am ocazia. Si incerc sa conving ca "a face" e la fel de usor cu "a cumpara" dar mult mai frumos si foarte profitabil.

Scrie si parerea ta!

