allNATURall

Natural option for all of us

Idei pentru depozitat/expus bijuterii

1 Comment

Nu ştiu alţii cum sunt dar eu în nicio dimineaţă n-am răbdare să caut prin cutii şi cutiuţe după bijuterii, şi iată cum port aproape întotdeauna veşnicii cercei de aur, iar de mărgele… noroc cu nunţile.

M-am gândit şi răzgândit şi am ajuns la concluzia că dacă le-aş vedea pe toate altfel ar sta lucrurile. Aşadar m-am pus pe scotocit în căutare de idei, vi le arăt şi vouă poate mă sfătuiţi care ar fi mai potrivit.


Poza am luat-o de aici, iar în ultimul comentariu e şi un mic tutorial.

Aici este doar o plasă de ţânţari lipită pe o ramă de fotografie. Simplu şi de efect, o mană cerească pentru cerceii tortiţă.

Tot pentru cerceii tortiţă, de data asta o cutie de expoziţie dar şi o idee bună pentru a-i lua în călătorii. De aici, împreună cu alte idei.

Şi pentru coliere şi mărgele, o soluţie ingenioasă, potrivită pentru spaţiile şi pentru un număr foarte mare de bijuterii.

Aici e o idee ingenioasă pentru inele. Şi în acelaşi timp o idee de reciclare pentru sulurile de hârtie de bucătărie.

Si inca unul pentru muuulte bijuterii:

O găsiţi aici.

După cum probabil e evident, nu am prea mult loc pentru expunerea suportului, de-asta variantele mele sunt de spaţiu pentru restrâns .

E aici dacă doriţi să-l cumpăraţi.

Sau aici o variantă foarte faina. Cam cum ar arăta o comodă cu 20 astfel de sertare?

Author: cristinallnaturall

Invat lucruri noi in fiecare zi. Experimentez de cate ori am ocazia. Si incerc sa conving ca "a face" e la fel de usor cu "a cumpara" dar mult mai frumos si foarte profitabil.

One thought on “Idei pentru depozitat/expus bijuterii

  1. Varianta comodei e draguta dar foarte frumos este suportul de pe usa si le gasesti si mai usor, superb, imi place.

Scrie si parerea ta!

