allNATURall

Natural option for all of us

New entry – uleiurile esenţiale visate

6 Comments

Vi s-a întâmplat să vă doriţi ceva foarte mult, să faceţi planuri iar apoi să primiţi şi să nu mai ştiţi ce să faceţi cu lucrul respectiv? Exact la fel am păţit eu acum. Îndelung visatele şi aşteptatele uleiuri esenţiale fructate au ajuns la mine după o vizită interminabilă într-un magazin de profil.

Am ales doar şase, cu mare părere de rău pentru că oferta era foarte vastă.

Unul de cafea, unul de nucă de cocos, unul de cacao, unul de caise, unul de ananas şi încă unul, de mango.

Dacă până să le iau aveam 100 de idei, acum nu le mai văd decât în varianta care le conservă în totalitate mirosul, aceea de ulei de masaj.

Deci, sunt în pană de idei🙂. Vouă în ce produse v-ar plăcea să folosiţi aceste uleiuri? Sau să le puneţi, în cazul în care vă faceţi singure cosmeticele.

Nu dau premii pentru răspunsuri dar ofer tuturor cititorilor un crâmpei de Mare Mediterană, într-un apus superb. Vă place?

 

Author: cristinallnaturall

Invat lucruri noi in fiecare zi. Experimentez de cate ori am ocazia. Si incerc sa conving ca "a face" e la fel de usor cu "a cumpara" dar mult mai frumos si foarte profitabil.

6 thoughts on “New entry – uleiurile esenţiale visate

  1. Maaaaa,eu deja devin invidioasa :)))) ! Supeeeeer,vreau si eu!Pot sa ma mut la tine ?Ma gandesc ca poate reusesc sa “te trag de limba”😀 !
    Merge la orice,de la sapunuri ,la creme,sampoane…
    Sa le folosesti cu drag !

  2. Eu credeam ca sunt arome naturale ,sau gresesc?

    • Natalia, asa am crezut si eu. Cand am intrat in magazin insa mi-am schimbat complet parerea. Aveau “pe caprarii” cum se spune, zona de uleiuri esentiale, zona de uleiuri comestibile, zona de uleiuri esentiale comestibile, zona de uleiuri de baza, zona de uleiuri preparate deja pentru masaj…

  3. Uleiurile esentiale enumerate nu exista.

Scrie si parerea ta!

