allNATURall

Natural option for all of us

Si totusi exista handamade… la Bucuresti

2 Comments

Nu stiu daca am spus vreodata, cu siguranta am citit-o pe undeva, blogul si hobby-urile mele mi-au dat sansa sa cunosc oameni din diferite domenii, cu preocupari diferite. Pe unii dintre ei ii cunosc personal, pe altii doar prin intermediul e-mail-urilor si mai e o a treia cateogorie, oameni cu care interactionez prin lucrurile pe care le fac.

Povestea casutei de mai jos este din a treia categorie, am primit-o cadou de la o doamna care a folosit un sapun de-al meu.

Nu are sens sa o descriu, nu? O sa spun doar ca este de fapt o lampa de aromoterapie pentru ca in “cosul” casei se toarna ulei esential. Ingenios, nu?

E unica. Nu-i asa ca in lumea asta plina de replici e minunat sa ai ceva singular?

Ps. Dupa cum stiti nu fac referire la numele persoanelor pe blogul meu. Daca in acest caz mi se va permite, voi edita cu placere sa va spun si cine este doamna dar si unde o puteti gasi🙂.

Author: cristinallnaturall

Invat lucruri noi in fiecare zi. Experimentez de cate ori am ocazia. Si incerc sa conving ca "a face" e la fel de usor cu "a cumpara" dar mult mai frumos si foarte profitabil.

2 thoughts on “Si totusi exista handamade… la Bucuresti

  1. Foarte frumos,s-o folosesti cu drag !:*

Scrie si parerea ta!

