allNATURall

Natural option for all of us

Gloss allNATURall

3 Comments

Din capitolul iarna nu-i ca vara se pare ca prietenele mele amatoare de balsam de buze natural si-au upgradat dorintele si le vor… colorate. Marturisesc ca am amanat cat am putut si nici n-as fi facut daca nu insista cineva dar cum acum sunt mai mult decat incantata de rezultat nu pot decat sa multumesc de imbold🙂.

Cam asa arata:

Image

si asa sunt pe piele.

Image

Dupa parerea mea care chiar n-am avut nicio asteptare de la ele si sunt cat se poate de obiectiva pot sa spun ca arata foarte fain pe buze, mai apropiat de un luciu decat de un ruj, nu se intinde, nu e lipicios… e chiar o varianta castigatoare cred eu🙂.

Variantele pe care le-am facut se numesc: cel auriu se cheama Sablo Kiss iar cel roz Suvi Kiss dar nu mai am decat doua din fiecare, doar cine se grabeste mai prinde :)).

Frumoase, nu?

Author: cristinallnaturall

Invat lucruri noi in fiecare zi. Experimentez de cate ori am ocazia. Si incerc sa conving ca "a face" e la fel de usor cu "a cumpara" dar mult mai frumos si foarte profitabil.

3 thoughts on “Gloss allNATURall

  1. Superb! E pe lista mea de produse de facut vara asta:).
    Felicitari pt blog, imi place !
    Natalia

  2. Pingback: Vă gândiţi deja la cadouri? « allNATURall

Scrie si parerea ta!

