allNATURall

Natural option for all of us

3 in 1

2 Comments

Postarea asta e un mix din vreo cinci pe care le tot aman din lipsa de inspiratie si de ceva timp.

Imi vine destul de greu sa scriu pentru ca nu este vorba despre vreo manufactura sau vreo actiune de mini technicus cu care sunt mult mai familiarizata.

Asadar, am fost intrebata in mai multe randuri de ce nu scriu si despre ceea ce vad, despre lucrurile cu care ma intalnesc si care ar trebui macar cunoscute daca nu schimbate. De fiecare data invoc lipsa timpului, a talentului scriitoricesc si chiar si a subiectelor. Nu ca as avea o viata monotona, nu, nu despre asta e vorba (:) ) dar nu stiu daca ar interesa pe cineva si parerea mea pe diverse subiecte, stiut fiind faptul ca sunt gramezi de parerologi la orice colt de strada.

Si totusi, dupa ce am lasat o ocazie mare de a deveni celebra in blogosfera sa-mi scape efectiv printre cearcanele din perioada respectiva o sa incerc sa gasesc in acest blog un loc si pentru cugetarile mele, grupate intr-o categorie noua, Reflexii (este un sinonim pentru cugetari, sa nu credeti ca are treaba exclusiv cu fizica🙂 ).

—————————————————————————————-

Am primit un premiu de la Bea, careia vreau sa-i multumesc. Mai departe nu stiu ce sa fac cu el dar banui ca ar trebui sa progresez ca sa primesc un altul si de aceea va invit pe toti (toate) sa cautati INSCRIE-TE CU ADRESA DE E-MAIL PENTRU A AFLA NOUTATILE! pe partea din dreapta a blogului si sa introduceti acolo adresa de mail la care doriti sa primiti articolele. Sau like pe Facebook ca tot acolo se contorizeaza🙂. Asta pentru ca premiul l-am primit pentru ca am mai putin de 50 de persoane care-si doresc sa afle cand mai postez si eu cate ceva. Asa ca, va rog!

Inca o data multumesc Bea ca te-ai gandit la mine!

—————————————————————————————–

Vreau sa mai inaugurez o categorie, “NT”. Nu va ganditi la cine stie ce savanterii, nu e vorba de nicio abreviere mareata ci doar sa prezint exemple de  cuvinte folosite la cautarea pe gOOgle, cuvinte care-i aduc pe cautatori la mine pe blog. Asadar NT vine de la fazanul copilariei, cand iti revenea sarcina sa faci un cuvant dupa ce predecesorul spusese “restaurant”. O sa vedeti ca in unele cazuri e mai greu de atat🙂.

Author: cristinallnaturall

Invat lucruri noi in fiecare zi. Experimentez de cate ori am ocazia. Si incerc sa conving ca "a face" e la fel de usor cu "a cumpara" dar mult mai frumos si foarte profitabil.

2 thoughts on “3 in 1

  1. Cu mare drag!
    Eu nu cred ca-s mai putin de 50 persoane care te urmaresc, multa lume citeste fara a lasa un semn in trecere macar si sunt convinsa ca-s mai multi decat crezi.Oricum,perseverenta nu strica nimanui :*
    O seara frumoasa draga mea!

Scrie si parerea ta!

