allNATURall

Natural option for all of us

Invenţii inutile – 2 – espressor cu capsula

5 Comments

Sunteţi băutori de cafea? Mda, şi eu🙂. Mărturisesc că am băut multe feluri de cafea, unele mi-au placut mai mult, altele mai puţin, unele mi-au rămas in suflet iar de altele prefer să nu-mi mai amintesc. Dacă m-aş întreba ce-au in comun n-ar fi decât un singur lucru: faptul că le-am putut alege (inspirat sau nu🙂 ).

Dar iata că un lanţ celebru de ……… (completaţi pe linia punctată cu orice vă vine in cap pentru că au o gamă de alimente atât de variată încât nu pot să-i includ la ceva anume) s-a gândit să investească in promovarea unui produs cel putin inutil dacă nu cumva sfidător pentru inteligenţa medie. Despre ce e vorba?

Iată-l, chiar el, în toată splendoarea şi cu un noul apect (inspirat de poşete🙂 ).

Ce spuneam? Pun pariu că după ce-aţi văzut poza v-a trebuit un refresh ca să vă amintiţi ce-aţi citit. Dar trebuie să reiau că monstruleţul (mult prea) colorat ar trebui să stea in bucătăria voastră la loc de cinste. Pentru că el (şi numai el) vă poate oferi pentru posibilitatea să beţi la nesfârşit acelaşi tip de cafea. WHAT? Exact! Acest espressor nu funcţionează decât cu un anumit tip de cafea, ambalată în aşa numitele capsule. În reclama care se face produsului veţi vedea că se face referire la cele 14 combinaţii pe care ei le produc DAR marea majoritate a băutorilor de cafea espresso nu sunt interesaţi de combinaţii de lapte, caramel, vanilie etc. ci de cafeaua ca atare, de preferat aromată şi proaspăt măcinată.

La capitolul preţ nu stă prea rău deocamdată. Aparatul costă ceva mai mult faţă de cele uzuale iar cafeaua in sine cam cât o cafea medie făcută acasă. Însă cum nu face altcineva celebrele capsule sunt pe o piaţă monopolistă. Dacă mai punem la socoteală că noua capacitate de producţie e în Germania nu ar trebui să ne mire o scumpire în viitorul apropiat. Şi ar mai fi încă un aspect destul de neplăcut, reţeaua de distribuţie foarte exclusivistă pentru un produs din această gamă. Cam cum ar fi să te trezeşti dimineaţă şi să constaţi că ai rămas fără doze? Mergi până la Flanco (care deschide la 9🙂 ) sau aştepţi până a doua zi când ajunge comanda online?

Ar mai fi şi aspectul compoziţiei capsulelor de “lapte” un aspect destul de important mai ales in condiţiile în care fără excepţie conţin zahăr (pe lângă altele mai mult sau mai puţin controversate cum ar fi aroma artificială). Deci diabeticii şi cei care au exclus din alimentaţie zahărul nu intră in targetul espressorului.

Şi totuşi cui i se adresează acest produs? Din ce inteleg eu celor grăbiţi, fiindcă se prepară în mai puţin de 1 minut. A devenit o problemă atât de vitală diferenţa dintre un minut şi două-trei cât durează la un espressor obişnuit încât să nu-ţi mai pese ce bei? Sau doar pentru că pe aparatul tău e scris Prada cafeaua devine instantaneu  bună? Se pare că fiţele şi obsesia pentru firmă a început să fie speculată şi la alimente. Urmează salamul Gucci şi sucul Swarovski. Stay tuned!

Poza e luată de aici .

Author: cristinallnaturall

Invat lucruri noi in fiecare zi. Experimentez de cate ori am ocazia. Si incerc sa conving ca "a face" e la fel de usor cu "a cumpara" dar mult mai frumos si foarte profitabil.

5 thoughts on “Invenţii inutile – 2 – espressor cu capsula

  1. asta n-am inteles-o nici eu de cand a aparut… dau niste bani pe un aparat, apoi mai dau niste bani si pe capsulele alea… ca numai cu alea functioneaza… pai nu-i mai ieftin sa-mi iau expresso de la automatul de la munca? cu 1 ron imi da paharul intr-un minut, si nici nu-mi mai bat capul sa umblu dupa capsule.. si are si el droaia de chimicale pe care le contin si pastilele… si cat dau pe aparat+capsule, beau cafea de la automat un an intreg.

    Acum, sincera sa fiu, nu beau cafea decat de la mine de-acasa, ca de la cea de la automat mi se face rau, dar faceam asa, un calcul ipotetic…

    • Eu am ramas socata initial de pretul aparatului. Logic vorbind daca tot nu merge decat cu capsulele unei anumite firme (destul de scumpe de altfel) ar fi putut sa puna un pret mic pentru aparat pe care sa-l recupereze ulterior din vanzarea capsulelor. Dar se pare ca a fost mai simplu sa investeasca in marketing🙂.

  2. ca tot vorbeam noi despre aparatul asta, in duminica de Florii am fost la cinema, si se desfasura nu stiu ce tombola… ghici ce am castigat? minunatul aparat!😛 nu cu aspect Prada, ci simplu, bleu
    mi-am cumparat si o cutie cu capsule expresso intenso, din Carrefour – 20 ron 16 capsule
    ce pot sa spun? daaa, imi place, e unul dintre cele mai bune expresso baute pana acum. Si iese pretul pe capsula de 1.2 ron. E mai mult decat o cafea facuta acasa, dar din cand in cand merge. Mai am si niste capsule de capuccino primite de la ei, dar nu le-am testat inca…
    Dar nu mi-ar fi convenit sa dau banii si pe aparat.

    • Felicitari! Esti foarte norocoasa! Eu nu-mi amintesc sa fi castigat ceva vreodata… poate doar la loz in plic cand cumpara tata pentru revelion🙂.

      Sa-l folosesti cu placere! Si sa ne mai spui din cand in cand cat de des il folosesti!

      Te pup!

      • Sa stii ca sunt foarte norocoasa, castig destul de des. De Florii era si ziua mea de nume, prin urmare bucuria a fost cu atat mai mare.
        Am testat si capuccino intre timp – mie mi se pare ca tot cafea este, fara pic de lapte… un pic mai slaba decat expresso intenso, dar nici pe departe capuccino pe care-l stiu eu de la restaurante. Si-mi place.

        Cat de des il folosesc? hmm… e acasa la mama, iar ea nu-l foloseste decat cand ma duc eu pe la ea, adica in weekenduri… Dupa cum spuneam, nu suplineste cafeaua la ibric, ci este mai degraba o alternativa, cand vrem sa ne rasfatam cu… altceva. Aaa, si expresso intenso mi se pare foarte foarte tare… eu nu fac 40 ml, cum zic ei, ca as muri de inima :))) fac cam 150 ml ca sa-l pot bea comod (bine, eu nu sunt nici bautoare de cafea inraita…)

Scrie si parerea ta!

