allNATURall

Natural option for all of us

Mineral make-up tip

2 Comments

Multe dintre prietenele mele nu folosesc fardurile minerale pentru ca atunci cand le aplica pica granule care strica restul machiajului. Sunt mai multe aspecte care pot conduce la un machiaj reusit, in primul si in primul rand pensulele. Nu incerc sa fac reclama vreunei firme pentru ca nu doar pensula este garantia unui machiaj reusit ci si un pic de indemanare.

Daca nu aveti indemanarea am gasit o varianta foarte simpla de a nu va mazgali pometii si pleoapa inferioara. Aveti nevoie doar de un post-it si-o foarfeca. Simplu si ingenios, nu?

Daca aveti insa mai multa indemanare sau nu aveti la indemana un post-it puteti incerca un sfat dat de un profesionist, si anume aplicarea de pudra in exces, pudra care apoi se indeparteaza cu tot cu ce a cazut de pe pleoapa.

Si ca tot m-am apucat de pus filmulete am un bonus, un tutorial de make-up cu farduri minerale pudra:

Author: cristinallnaturall

Invat lucruri noi in fiecare zi. Experimentez de cate ori am ocazia. Si incerc sa conving ca "a face" e la fel de usor cu "a cumpara" dar mult mai frumos si foarte profitabil.

2 thoughts on “Mineral make-up tip

  1. niste pensule bune sunt tot ce ai nevoie pentru un machiaj mineral; o spun eu, care nu sunt o priceputa in ale machiajului, si totusi ma descurc de minune cu cel mineral; eu am un set de pensule de ochi EcoTools de pe iherb – am dat vreo 7-8 dolari pe el (la noi e vreo 60 ron, desigur) si-mi fac treaba de minune cu el

Scrie si parerea ta!

