allNATURall

Natural option for all of us

CONCURS: Imi Place Romania Curata

Leave a comment

Unul dintre articolele mele a fost selectat sa participe la concursul organizat de KFC cu tema Imi place Romania curata. Acesta este el: Reciclare? DA! Colectare selectiva? NU, DELOC!
Daca si voua va place articolul sau macar ideea expusa in el puteti sa intrati la http://www.facebook.com/KFC.Romania?sk=wall si sa apasati butonul like care apare in dreptul articolului meu. Prezentarea facuta de ei suna cam asa:
“Cristina este de parere ca actiunea de a colecta selectiv poate aduce venituri pentru fiecare dintre noi. Colectand selectiv deseurile in fiecare luna si ducandu-le la un centru specializat de reciclare este ceea ce Cristina numeste „reciclare cu finalitate” in care cel care recicleaza este rasplatit pentru efortul depus.
Daca sunteti de acord, votati articolul. (articolul este inclus in campania „Imi place Romania curata”)”

Daca nu va place, nu-i nimic, ma voi stradui mai mult data viitoare🙂.

Author: cristinallnaturall

Invat lucruri noi in fiecare zi. Experimentez de cate ori am ocazia. Si incerc sa conving ca "a face" e la fel de usor cu "a cumpara" dar mult mai frumos si foarte profitabil.

Scrie si parerea ta!

