allNATURall

Natural option for all of us

Fular si portofel la masina de tricotat

Leave a comment

Mare lucru nu prea apuc sa fac la masina, am reusit totusi sa folosesc niste fire pe care le aveam de mai bine de un an in asteptare.
Foarte fain rezultatul, in prumul rand modul de prindere al esarfei arata foarte elegant desi materialul n-ar recomanda eleganta.
Asa arata neprins.

Si asa arata legat.

Iar din ce mi-a mai tricotat doua bucati identice pe care le-am transformat impreuna cu alte doua resturi de material intr-un portofel adaptand modelul pe care il gasiti aici.

Cam asa ceva:

Ce am folosit:

– 100g acril degrade de la bleumarin la negru

– 2 bucati de material 20*20cm pentru dublura portofelului

– 25 margele mici albastre

– 2 margele mari rosii

Echipamente:

– masina de cusut

– masina de tricotat

– ac si ata

– croseta

Aplicatia de pe fular si gentuta este facuta cu croseta, o jumatate de floare.

Si atat :).

 

Author: cristinallnaturall

Invat lucruri noi in fiecare zi. Experimentez de cate ori am ocazia. Si incerc sa conving ca "a face" e la fel de usor cu "a cumpara" dar mult mai frumos si foarte profitabil.

Scrie si parerea ta!