allNATURall

Natural option for all of us

DiY – car seat organizer

Leave a comment

Nu stiu cum ar suna mai romaneste, ma refer la un suport foarte util pentru ocupantul locului din spate al masinii care are in grija copilul/copiii.

Sunt foarte multe modele din care ati putea alege, de la meidinceaina la optionale nemtesti ale masinii, de la cele foarte simple la cele care se pot conecta la bricheta si oferi diverse functii, de la foarte ieftine la foarte scumpe… aproape ca nu exista limite.

Eu aveam o paturica incarcata de amintiri care nu mai incapea pe nicaieri si am transformat-o in suportul acesta.

Am masurat intai scaunul 40*70cm.

Am masurat si paturica 80*70cm.

Am scos 40*70cm si ce mi-a ramas am taiat cum am considerat ca mi-ar folosi mai mult. Buzunarul de jos sa incapa netbook-ul si cartile, celelalte doua pentru mancare, apa si alte acareturi. Cel de jos a avut latimea de 25cm, cel din mijloc de 15cm iar cel de su de doar 10cm.

Daca citeste bunica mea postarea am insailat buzunarele, pentru ceilalti le-am prins cu bolduri (ca lenea e cucoana mare), am pus semne acolo unde am despartit compartimentele si am trecut la masina.

Le-am cusut si gata!

Nu, nu e gata! Sistemul de prindere pe care l-am gandit initial nu mai e fezabil si am improvizat pe ultima suta de metri. Am cusut de mana elastic jos cat sa intre pe scaun si sus cat sa fie tinut de tetiera. Elasticul e negru pentru ca si tapiteria e inchisa la culoare.

Si cam asa arata la locul faptei. Din motive obiective nu tin in masina nimic  care ar putea atrage atentia “curiosilor” dar promit o poza mai cuprinzatoare la prima deplasare mai lunga.

Ce spuneti? Merita incercat?

Author: cristinallnaturall

Invat lucruri noi in fiecare zi. Experimentez de cate ori am ocazia. Si incerc sa conving ca "a face" e la fel de usor cu "a cumpara" dar mult mai frumos si foarte profitabil.

Scrie si parerea ta!

