allNATURall

Natural option for all of us

Ulei de cafea?

6 Comments

Este de fapt un ulei aromatizat cu cafea, o minunatie pentru toti coffee addicts pe care ii cunosc (si cunosc destui, ca sa nu zic ca nici eu nu ma dau in laturi de la o cafea🙂 ).

Care-i smecheria de-l prezint separat? Se macereaza la cald, adica pe vestitul crockpot timp de 12h la mediu.

Reteta mea e simpla: 200g cafea macinata proaspat, 200ml ulei de migdale, 12 h si un rezultat pe masura: 70ml din lichidul cu aroma de dimineata. Probabil ca se mai poate extrage ceva daca stoarceti bine cafeaua imbibata in ulei, marturisesc ca in scopurile in care-l folosesc eu imi place cel clar si incarcat de aroma asa ca nu va garantez mai mult de 70ml.

Cei care isi doresc sa macereze cafea neprajita trebuie sa seteze crockpot-ul pe high.

Tenteaza, tenteaza? Sau mai mult v-ar placea un decoct🙂 ?

 sursa pozei.

Author: cristinallnaturall

Invat lucruri noi in fiecare zi. Experimentez de cate ori am ocazia. Si incerc sa conving ca "a face" e la fel de usor cu "a cumpara" dar mult mai frumos si foarte profitabil.

6 thoughts on “Ulei de cafea?

  1. Ce tare, nu m-as fi gândit la asa metoda! Știi ca exista si ulei de cafea extras din bis ele de cafea, care costa o avere:) Voi încerca si eu maceratul asta delicios!

    • Sper sa-ti placa rezultatul. Eu l-am facut special prima data pentru un scrub cu sare dar i-am schimbat destinatia pe parcurs🙂. Adica e majoritar intr-un unt de corp acum :)).

      Iar de scump… nici asta nu-i asa ieftin😦. Eu cumpar cafea boabe netratata si o rasnesc la o prietena care cand a auzit ce fac cu ea si ce randament am m-a intrebat – mai in gluma mai in serios – daca n-ar fi mai bine s-o beau :)).

      Nu am vazut niciodata ulei de cafea “de la mama lui”, acum ca mi-ai zis am gugalit putin si am vazut un extractor din boabe neprajite. Foarte interesant!

  2. am cumparat din viena ulei de cafea. mi-a placut mirosul dar nu stiu la ce sa-l folosesc. costa cam mult, e drept

  3. cred ca e super ca anticelulitic …

Scrie si parerea ta!

