allNATURall

Natural option for all of us

Sapun la cald cu musetel pentru piele uscata

2 Comments

Dupa doua saptamani de la producere poze cu sapunul realizat la cald. Contine… multe ingrediente benefice, fiind destinat pielii uscate are la baza musetelul, decoctul (alaturi de catina) si maceratul in ulei de migdale. Si untul de shea, bineinteles🙂.

This slideshow requires JavaScript.

Poza cu fundal rosu este facuta imediat dupa taiere iar cele doua cu sapunurile aliniate sunt special pentru Bea, sapunurile pe care le mai am intoarse pe ambele parti.



Author: cristinallnaturall

Invat lucruri noi in fiecare zi. Experimentez de cate ori am ocazia. Si incerc sa conving ca "a face" e la fel de usor cu "a cumpara" dar mult mai frumos si foarte profitabil.

2 thoughts on “Sapun la cald cu musetel pentru piele uscata

  1. Hi,hi…multumesc pentru dedicatie.Dupa cum vad,totusi conteaza si “aparatul”, insa eu acum am realizat ca de fapt cam toate contin si iaurt.Chiar ca sunt curioasa acum sa incerc si fara sa vedem daca se intampla tot asa.Au iesit foarte aspectuoase ale tale,mai mult decat ale mele.Sper sa reusesc sa-mi fac timp cumva sa incerc.Pup.

Scrie si parerea ta!

