allNATURall

Natural option for all of us

Solutie antimucegai ecologica II

Leave a comment

Dupa succesul primei retete si sugestia Rebecai, am incercat si uleiul de tea tree in acelasi scop ca si coriandrul.

Am incercat aceeasi reteta (5ml ulei esential de tea-tree, 10g bicarbonat de sodiu, 1ooml apa distilata) dar rezultatele au fost dezamagitoare.

Nu numai ca nu a curatat bine dar a fost nevoie de o cantitate dubla de compozitie sa curat cat de cat. Mirosul oarecum neutru (in niciun caz atat de persistent ca cel de coriandru) ceea ce sa zicem ca ar fi plus.

Una peste alta ori n-am nimerit eu concentratia buna, ori uleiul de tea tree nu e chiar cea mai buna optiune pentru mucegaiul bucurestean. Mai cautam.

Author: cristinallnaturall

Invat lucruri noi in fiecare zi. Experimentez de cate ori am ocazia. Si incerc sa conving ca "a face" e la fel de usor cu "a cumpara" dar mult mai frumos si foarte profitabil.

Scrie si parerea ta!

