allNATURall

Natural option for all of us

Martisoare crosetate

1 Comment

In loc de martisoare am daruit anul acesta brose cu flori colorate facute dupa modelul de mai jos.

Ale mele au iesit mult mai frumoase ;) in primul rand pentru ca erau ale mele dar si pentru ca materialul folosit a fost mai subtire.

Pe spatele lor am cusut cate un ac de siguranta iar in bucla acului am prins snurul. Simplu ca buna ziua, efect maxim :).

Author: cristinallnaturall

Invat lucruri noi in fiecare zi. Experimentez de cate ori am ocazia. Si incerc sa conving ca "a face" e la fel de usor cu "a cumpara" dar mult mai frumos si foarte profitabil.

One thought on “Martisoare crosetate

Scrie si parerea ta!

