allNATURall

Natural option for all of us

Masina de tricotat

3 Comments

Am primit cadou (unwanted gift cum ar zice englezul) o masina de tricotat.  De fapt nu eu ci cumnata mea care a considerat ca e mai bine s-o folosesc eu. Atata doar ca eu nu stiam cum. Nici ea nu stia cum, din carte nu se intelege mai nimic (desi e in romana, e facuta pentru cei carora le explica cineva, gen scoli de ucenici), una peste alta, greu nene!

Asa ca, inarmata cu multa ambitie am inceput sa rascolesc netul. Masina mea (pot sa-i zic a mea ca doar sta la mine in casa de vreo luna) e CUGIR MT-01. Din 1987 stasul, probabil prin 89 a fost facuta. Nefolosita pana in ziua de azi, cu usoare urme de rugina (curatabile) si cam atat pot spune despre ea.

Cautand pe net am descoperit ca seamana izbitor cu o masina nemteasca, pare chiar lesne de folosit, deci la drum!

Scriu aici ca sa arat si altora ce am descoperit eu, si poate mai gasesc amatoare de tricotat handmade mecanizat sa mai schimbam un model sau o idee.

Author: cristinallnaturall

Invat lucruri noi in fiecare zi. Experimentez de cate ori am ocazia. Si incerc sa conving ca "a face" e la fel de usor cu "a cumpara" dar mult mai frumos si foarte profitabil.

3 thoughts on “Masina de tricotat

  1. si eu am de cateva zile o astfel de masina…schimbam impresii?🙂

  2. buna.am si eu o masina cumparata de pe net dar nu stiu ca sa ai fac sa mearga.daca vrei sa ma ajuti te rog

Scrie si parerea ta!

