allNATURall

Natural option for all of us

Ce-i cu mine in blogosfera?

Leave a comment

Ar trebui sa-mi fac o agenda. Si sa-mi listez pozele. Dar am ales sa fac blogul ca sa fie util si altora.

De cand stau acasa cu copilul meu am inceput sa fac lucruri pentru care nu am avut niciodata timp. Am facut martisoare pentru bunici, hainute pentru pitic, margele, cosmetice, detergenti si lista s-ar putea sa continue dar doar la stadiul de enumerare. Si de aceea am decis sa postez aici retetele, concluziile, metodele si bineinteles sursa de informare.

Nu va asteptati sa gasiti retete exclusiv organice. Nu ma regasesc in trendul actual care promoveaza distrugerea padurilor tropicale pentru obtinerea a te miri ce ingrediente, nici nu cred ca prezenta unui ingredient organic intr-un produs exclusiv sintetic ii aduce acestuia vreun plus de valoare, asa ca incerc sa folosesc in cosmetice ingrediente nerafinate, curate in sensul de neamestecate cu gunoaie, daca se poate de provenienta romaneasca (nu din patriotism ci din faptul ca citesc mai repede ingredientele :)). Pentru mancare aplic alte reguli, dar nu fac un blog culinar, nu?

Author: cristinallnaturall

Invat lucruri noi in fiecare zi. Experimentez de cate ori am ocazia. Si incerc sa conving ca "a face" e la fel de usor cu "a cumpara" dar mult mai frumos si foarte profitabil.

Scrie si parerea ta!

